A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az Online áruház Weboldalára, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától

Hogyan vásárolj?

Katalógus böngészése: Amennyiben csak böngészni kívánsz a termékkatalógusban, akkor a felső menüsorban az egyes állatfajtákből kiindulva tudod ezt megtenni. Itt láthatod az összes termékkategóriát, amikbe rendezve találhatók az egyes állatfajtáknak kínált termékeink!

A részletes és gyorsnézeti oldalon elolvashatod a termék leírását, összetételét, használati útmutatóját, információkat kaphatsz a szállítási feltételekről, kedvencek közé teheted (esetleges későbbi vásárláshoz - ehhez regisztráció kell), illetve megnézheted, másoknak mi volt a tapasztalata az adott termékkel kapcsolatban. Minden termék oldalán láthatod, hogy az adott terméket a gyártó milyen kutyáknak, illetve macskáknak javasolja. Ez lehet életkor, illetve méret szerinti ajánlás, de speciális tápok esetén az összetétel alapján különböző betegségekre, allergiákra vagy éppen érzékenységre is lehet ajánlás

Megrendelés feladása, vásárlás véglegesítése

Ha a terméket a kosárba tetted, választhatsz, hogy folytatod a vásárlást vagy kasszához lépsz. Ha folytatod a vásárlást, a korábban kiválasztott termék nem vész el, ugyanis mi a kiválasztott termékeket gyűjtjük a kosaradban, böngéssz nyugodtan tovább. Ha végeztél és fizetni szeretnél, akkor menj a kosárba. Itt még tudsz változtatni a rendeléseden, esetleg növelni a termékek darabszámát vagy esetleg kivenni egy terméket.

A fizetéshez klikkelj a "Megrendelés folytatása" gombra. Ezzel elindul a rendelési folyamat, melynek során meg kell majd adnod, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, illetve milyen névre és címre állítsuk ki a számlát és hogy hogyan szeretnél fizetni.

Válaszd ki, milyen címre küldjük a megrendelést (akkor is adj meg címet ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, ezt használhatod szállítási címnek is). Ha már rögzítettél korábban címet, adhatsz meg újat is vagy választhatsz a korábbiak közül. Ha más címre szeretnéd a számlát, mint a szállítást, akkor azt is itt adhatod meg, választhatod ki. Mindenképpen olyan telefonszámot adj meg, amin szükség esetén elérhetünk, illetve amin a futár is el tud érni a szállítás napján (javasoljuk a mobil telefonszám megadását).

A következő lépésben tudod kiválasztani a megrendelésed átvételének módját. Ez lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás. Ezekről később olvashatsz bővebben!

A következő oldalon megadhatod, hogy hogyan szeretnéd megrendelésed ellenértékét kiegyenlíteni.

A lehetséges fizetési módók:

Készpénz

Amennyiben házhozszállítást választottál, lehetőség van utólagos, készpénzes  futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés ellenértékét

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik

a webáruház oldalán kiválasztod az árut

a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Megrendelem!" gombot

Otp bankszámlaszámra a nyitólap alján megadott bankszámlaszámra a megrendelés azonosítoját a közlőnybe írd be hogy be tudjuk azonosítani


Az utolsó oldalon ellenőrizheted adataidat, a megrendelt termékeket

Ha mindent rendben találsz, akkor már csak a vásárlási feltételek elfogadása van hátra, majd a rendelés elküldése.

Megrendelésedről egy tájékoztató e-mail-t küldünk, amiben majd minden információt megtalálsz. Ez nem számít a rendelés visszaigazolásának, ezt később fogjuk küldeni, amint feldolgoztunk a megrendelésed. A visszaigazolást általában munkaidőben 2-3 órán belül, de legkésőbb 12 órán belül megkapod

Amennyiben 48 órán belül nem kapsz a megrendelésedre visszaigazoló e-mail-t, rendelésedtől elállhatsz, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendeléseden (termékeket hozzáadni, esetleg törölni), erre lehetőség van az alábi címen:eledelbolt.hu@gmail.hu a rendelésben leadott adatok elküldésével.

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet Budapest 20 km-es vonzáskörzetén kívül?

Dpd Futárszolgálat.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatást küldenek a megadott email címre.

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet Budapesten és 20 km-es vonzáskörzetén belül?

Saját futárunk viszi önnek házhoz.

Rendelések személyes átvétele:

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, vagy telefonon hívunk  hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!